Snel en gemakkelijk een reparatie melden

Als huurder van Sité bent u gewend om reparatieverzoeken bij ons te melden. Om u nog sneller en efficiënter te kunnen helpen met het inplannen van een reparatieverzoek hebben we dit veranderd. Met ingang van maandag 6 juli kunt u hiervoor direct terecht bij onze onderhoudspartner.  

Reparatie melden en inplannen 

Een reparatie melden en een afspraak maken doet u voortaan rechtstreeks bij onze onderhoudspartner. Afhankelijk van uw postcode kunt u telefonisch contact opnemen met De Naobers of De Variabele. Eerder ontving u hierover ook al een brief. 

 

Online is ook mogelijk 

De snelste en gemakkelijkste manier om een reparatie te melden is online. Dat kan waar en wanneer u dat wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Uw postcode en huisnummer invoeren is genoeg om een reparatie te melden en meteen een afspraak in te plannen.  

 

Alle telefoonnummers op een rij 

Voor een aantal problemen kon u al rechtstreeks contact opnemen met één van onze onderhoudspartners. Bij de brief die u heeft ontvangen over het doorgeven van reparaties zat ook een sticker. Deze kunt u in uw meterkast plakken. Zo heeft u de belangrijkste telefoonnummers voor het melden van een reparatie of storing altijd bij de hand. 

 

Vragen? 

Alle informatie over het doorgeven van een reparatie, een storing aan cv of een verstopping van riool of dakgoot vindt u hier. Bovendien vindt u hier informatie over het glas- en servicefonds en in welke gevallen u iets voor de reparatie moet betalen.