Mijn Sité
inloggen
Zoeken
A A A
Menu

Niet tevreden?

Laat het ons dan weten! Alleen dan kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren. Heeft u een reparatieverzoek of  een klacht over onderhoud in uw woning? Kijk dan voor meer informatie op onze pagina Reparatieverzoek. Ondervindt u overlast in uw woonomgeving? Lees dan verder op de pagina Overlast.

U bent niet tevreden over onze dienstverlening
Neem dan eerst contact op met uw contactpersoon van Sité. Komt u er samen niet uit, neem dan contact op met zijn of haar leidinggevende. Meld uw klacht online via MijnSité.

Hoe gaan wij te werk?
Hebben wij uw klacht ontvangen, dan krijgt u binnen tien werkdagen schriftelijk antwoord met onze oplossing. Hebben wij meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken, geven wij dit aan in de ontvangstbevestiging. Deze bevestiging sturen wij u binnen drie werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen.

Geschillencommissie
Komt u er met ons niet uit? Hebben we een verschil van inzicht? U kunt in dat geval terecht bij de Regionale Geschillencommissie Oost Gelderland. Op deze pagina leest u er meer over.